mandag 9. april 2012

Et oppkomme av gode idèer

De siste to dagene har jeg overgått meg selv hva gjelder gode ideer til bryllupet, og det er så gøy! Christian bare nikker, smiler og sier ja, så fint, det blir bra - akkurat slik en vordende brudgom bør gjøre ;) Nå er jeg inne i en periode hvor det kun er morsomme ting å planlegge (stort sett, i hvert fall), og jeg tør nesten ikke tenke på hvor mange timer jeg tilbringer foran pc-en på jakt etter inspirasjon og løsninger på mine ellers så kreative  ideer. For øyeblikket er jeg i mitt ess, noe som er en særdeles god (og forsåvidt ukjent) følelse!

"Har du kontroll?" fikk jeg spørsmål om her tidligere i dag (fra mamma) - "Ja", svarte jeg. "Har du kontroll?", sier hun så til Christian, hvorpå han svarer "Har hun kontroll, har jeg kontroll". Jepp.

Kan det være all sjokoladen som gjør
meg så kreativ om dagen?
Godt mulig.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar